Skip to content

Generation Next: Rubia Optima - новітні моторні оливи для комерційного транспорту, вантажівок та автобусів

Розвиток міжнародних стандартів

Сьогодні обмеження на викиди парникових газів дедалі посилюються регуляторами і міжнародні виробники розробляють більш екологічні та чисті двигуни, постійно покращуючи і характеристики економії пального.

TotalEnergies пропонує своїм клієнтам новітні та технічно-прогресивні мастильні матеріали, які можуть допомогти отримати найкращі показники продуктивності від таких нових двигунів.

API CK-4

В галузі вантажного та комерційного транспорту важливим є асортимент моторних олив Rubia Optima, який відповідає вимогам найновішого міжнародного стандарту API CK-4.

Впровадження цієї нової категорії стандарту API для моторних олив є найбільш суттєвою подією, що змінює правила гри у світі специфікацій моторних олив. Моторні оливи рівня API CK-4 пропонують кращі характеристики у порівнянні з наявними оливами рівня API CJ-4. 

Саме з метою відповідності останнім вимогам виробників та міжнародним стандартам, а також покращення захисту двигунів науково-дослідний підрозділ TotalEnergies розробив лінійку Rubia Optima, яка додатково дозволяє зменшити витрати на обслуговування та експлуатацію для наших клієнтів.

ACEA 8 та ACEA 11

Окрім нових рівнів API в міжнародних стандартах також представлені нові послідовності ACEA E8 та ACEA E11.

Старі категорії, як наприклад ACEA E6 і E9, все ще будуть дозволені до 1 травня 2024 року.

Після цього терміну ACEA E8 остаточно замінить ACEA E6, а ACEA E11 замінить ACEA E9.

Існуючі категорії ACEA E4 тa E7 пролонгуються.

СПЕЦИФІКАЦІЇ ACEA

Графік розвитку рівнів специфікацій ACEA

До відома всі нові рецепту TotalEnergies за попередньою інформацією будуть відповідати вимогам ACEA E8 тa E11 починаючи вже з 1 травня 2023 року.

Перехід від Rubia TIR до Rubia Optima

TotalEnergies постійно забезпечує наявність в своєму асортименті саме тієї продукції, що відповідатиме останнім послідовностям, щоб надавати своїм клієнтам продукти преміум-класу та індивідуальні рішення.

Ґрунтуючись на цьому принципі, відбувається логічний перехід у застосуванні одразу декількох продуктів з добре відомої багатьом лінійки Rubia TIR на Rubia Optima:

  • Rubia TIR 7900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 1100
  • Rubia TIR 8900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3100
  • Rubia TIR 9900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3500
     

Rubia Optima 1100

В лінійці Rubia Optima 1100 представлено два продукти:

  • Rubia Optima 1100 15W-40, що замінює Rubia TIR 7900 15W-40
  • Rubia Optima 1100 FE 10W-30, що замінює Rubia TIR 7900 FE 10W-30
Каністра TotalEnergies Rubia Optima 1100 FE 10w30
Каністра TotalEnergies Rubia Optima 1100 15w40

Моторні оливи Rubia Optima 1100 15W-40 та 1100 FE 10W-30 особливо підходять для парків Renault Trucks, Volvo тa DAF. Вони також можуть використовуватися в двигунах IVECO, окрім версій BUS і BOM (автомобілі для збору відходів), з періодичністю заміни оливи, яка відповідає специфікаціям ACEA E7 або E9.

Продукти Rubia Optima 1100 – це модернізована альтернатива оливам лінійки Rubia TIR 7900 та 7400.

Специфікація 

Rubia Optima 1100 FE 10W-30

Rubia Optima 1100 15W-40

Rubia TIR 7900 FE 10W-30

API

CK-4 / CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4

CK-4 / CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4

CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 /SN

ACEA

E9, E7

E9, E7

E9, E7-04

Mercedes-Benz

MB 228.31

MB 228.31

MB 228.31

Renault Trucks

RLD-4

RLD-4

RLD-3

Volvo

VDS-4.5

VDS-4.5

VDS-4

Mack

EO-S 4.5

EO-S 4.5

EO-O Premium Plus

DAF

DAF*

DAF*

DAF*

MAN

-

-

M 3575

Cummins

CES 20086

CES 20086

CES 20081

Detroit Diesel

93K222

93K222

93K218

IVECO

IVECO*

IVECO*

-

 

*Відповідає вимогам

Rubia Optima 3100

В лінійці Rubia Optima 3100 представлено два продукти:

  • Rubia Optima 3100 FE 10W-30 замінює Rubia TIR 8900 FE 10W-30
  • Rubia Optima 3100 10W-40 замінює Rubia TIR 8900 10W-40
Каністра TotalEnergies Rubia Optima 3100 FE 10w30
Каністра TotalEnergies Rubia Optima 3100 10w40

Лінійка Rubia Optima 3100 має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4, ACEA E8 та E11 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.

Rubia Optima 3100 FE 10W-30 особливо підходить для останніх двигунів Євро VI. Такі двигуни встановлюються на більшості міжнародних вантажівок та автобусів, таких як Mercedes-Benz, Mack, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford, та ін.

Новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних  OEM-виробниками відповідно до їх рекомендації з технічного обслуговування.

 Специфікація 

Rubia Optima 3100 FE 10W-30

Rubia TIR 8900 FE 10W-30

API

CK-4 / CJ-4 / CI-4+ / CI-4 / CH-4

CJ-4 / CI-4+ / CI-4 / CH-4 / SN

ACEA

E4, E6, E8, E7, E9, E11

E4, E6, E7, E9

Mercedes-Benz

MB-Approval 228.51 / 228.52

MB-Approval 228.51

Renault Trucks

RLD-3

RLD-3

Volvo

VDS-4.5

VDS 4

Mack

EO-S 4.5

EO-O Premium Plus

DAF

DAF*

DAF*

MAN

-

M 3477/M 3271-1*

Cummins

CES 20086

CES 20081*

Detroit Diesel

DFS 93K222*

-

IVECO

IVECO**

IVECO**

*Відповідає вимогам **Підходить для

Специфікація 

Rubia Optima 3100 10W-40

Rubia TIR 8900 10W-40

API

CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN

CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN

ACEA

E4, E6, E7, E8, E9, E11

E4, E6, E7, E9

Mercedes-Benz

MB-Approval 228.51 / 228.52

MB-Approval 228.51

Renault Trucks

RLD-3

RLD-3

Volvo

VDS-4.5

VDS 4

Mack

EO-S 4.5

EO-O Premium Plus

DAF

DAF*

DAF*

MAN

-

M 3477/M 3271-1*

Cummins

CES 20086

CES 20081*

Detroit Diesel

DFS 93K222*

-

IVECO

FPT CATEGORY TLS CK-4 / TLS E9**

FPT CATEGORY TLS E9**

*Відповідає вимогам **Підходить для

Rubia Optima 3500

В лінійці Rubia Optima 3500 представлено два продукти:

  • Rubia Optima 3500 FE 5W-30 замінює Rubia TIR 9900 FE 5W-30
  • Rubia Optima 3500 10W-40 замінює Rubia TIR 9900 10W-40
TotalEnergies Rubia Optima 3500 FE 5w30 каністра
TotalEnergies 208 liters red drum

Лінійка Rubia Optima 3500 FE має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4 та ACEA E6, E9 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.

Rubia Optima 3500 FE 5W-30 також відмінно підходить для останніх двигунів Євро VI, що встановлюють на Mercedes-Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford та ін.

Як і Rubia Optima 3100 FE 10W-30 цей новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних OEM-виробниками відповідно до їх рекомендацій з технічного обслуговування.

 Специфікація 

Rubia Optima 3500 FE 5W-30

Rubia TIR 9900 FE 5W-30

API

CK-4 / CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4

CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 / SN

ACEA

ACEA E4, E6, E7, E9

ACEA E4, E6, E7, E9

Mercedes-Benz

MB-Approval 228.51 / 228.52

MB-Approval 228.51

Renault Trucks

RLD-3

RLD-3

Volvo

VDS-4.5

VDS-4

Mack

EO-S 4.5

EO-O Premium Plus

DAF

DAF*

DAF*

MAN

M 3677

M 3677

Cummins

CES 20086

CES 20081*

Ford

WSS-M2C-213-A1*

WSS-M2C-213-A1*

IVECO

CATEGORY TLS E6*

FPT CATEGORY TLS E6*

*Відповідає вимогам **Підходить для

 Специфікація

Rubia Optima 3500 10W-40

Rubia TIR 9900 10W-40

API

CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4

CJ-4 / CI-4 / CH-4

ACEA

ACEA E4, E6, E7, E9

ACEA E4, E6, E7, E9

Mercedes-Benz

MB-Approval 228.51 / 228.52

MB-Approval 228.51

Renault Trucks

RLD-3

RLD-3

Volvo

VDS-4.5

VDS-4

Mack

EO-S 4.5

EO-O Premium Plus

DAF

DAF*

DAF*

MAN

M 3477* / M 3271-1* / M 3775

M 3575*/ M 3477* / M 3271-1*

Cummins

CES 20086

CES 20081

IVECO

FPT CATEGORY TLS CK 4** /

FPT CATEGORY TLS NG 2**

FPT CATEGORY TLS E9*

*Відповідає вимогам **Підходить для

Економія пального та HTHS

Для олив з в'язкістю xW-30 досягається економія палива порівняно з аналогічним продуктом в'язкістю хW-40. Проте необхідно звіритися з інструкцією чи керівництвом з експлуатації чи допускається така заміна виробником.

Важливим тут є показник в’язкості HTHS (високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву), що визначає опір оливи текучості в умовах швидкого зсуву та при високій температурі. Цей показник в’язкості запроваджено для можливості забезпечення безперебійної роботи навантажених підшипників. Така в’язкість є критичною, оскільки не всі двигуни витримують дуже низьку в'язкість оливи.

Клас xW-30 по SAE, охоплює широкий діапазон в'язкості HTHS, від 2.9 cP дo 3.5 cP.

Наразі  існує дві окремі категорії в’язкості HTHS: класична в’язкість HTHS (> 3,5 cP) і нижча в’язкість HTHS від 2,9 до 3,2 cP включно.

Оливи  API CK-4 мають класичну в'язкість HTHS, призначену для старих і нових автомобілів.

Графік показника в’язкості HTHS (високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву)