Пориньте у світ 24H Camions у Ле-Мані, унікальному змаганні, де інновації зустрічаються з продуктивністю. З TotalEnergies за лаштунками дізнайтеся, як ця гонка стала випробувальним полігоном для майбутнього автомобільного транспорту.
24H Camions в Ле-Мані — це не просто гілка автомобільного спорту, що починався з легкових автівок. Тут немає безперервної 24-годинної гонки, натомість серія тридцятихвилинних гонок протягом 24 годин, де кожен старт є вибухом адреналіну. Цей унікальний формат, розрахований на два дні, дозволяє водіям розширити межі продуктивності в коротких інтенсивних спринтах.
Але крім спортивного аспекту, ці гонки також є показником прогресу у переході на нові технодогії та джерела енергії. Насправді з 2021 року всі вантажівки, які беруть участь у Чемпіонаті Європи FIA, включаючи 24 години в Ле-Мані, працюють на HVO 100.
HVO 100 - це 100% відновлюване біопаливо, вироблене та постачається компанією TotalEnergies, яке знижує викиди CO2 до 90% без шкоди для потужності.
Щоб відчути азарт вантажних перегонів та побачити все на власні очі, ми слідкували за Джонатаном Андре, водієм команди Team Lion Truck Racing, який провів нас через паддок і трек. Слідкуйте за ним через його підготовку, виклики та відданість гонці, де кожне коло має значення, а інновації — в основі продуктивності.
Повне занурення у світ 24H Camions, де майбутнє автомобільного транспорту формується вже сьогодні.
Team Lion Truck Racing – ETRC

Jonathan André
Народився 27 серпня 1983 року в Saint Georges les Baillargeaux, Франція.
Джонатан Андре був опорою команди Lion Truck Racing з моменту її створення понад десять років тому, коли він приєднався до неї. Враховуючи, що його батько був інструктором з водіння вантажівок, який також брав участь у змаганнях з перегонів вантажівок, можна було б вибачити, якби ви подумали, що Джонатану судилося опинитися за кермом гоночної вантажівки. Однак, перш ніж виступити на треку, цей пристрасний автолюбитель обіймав посади менеджера команди та гоночного інженера в Lion Truck Racing. Трагічна смерть Ентоні Джанієка призвела до того, що він став пілотом команди як на чемпіонаті Європи, так і на чемпіонаті Франції з перегонів вантажівок. До цього моменту його гоночний досвід обмежувався кількома позазмагальними виступами в Clio Cup та Rencontres Peugeot Sport. Однак, після переходу до основної команди, він показав досить непогані результати, постійно покращуючи свої результати в кожній зі своїх гонок. Настільки, що нещодавно він посів п'яте місце в загальному заліку чемпіонату Франції з перегонів вантажівок, маючи сім подіумів, включаючи одну перемогу.
Вантажівка: MAN TGS
Двигун | Інформація по авто |
---|---|
Потужність: 1150 к.с. Максимальна швидкість: 160 км/год | Мінімальна вага: 5.3 тонни Коробка передач: 16-ступінчаста ручна КПП Шини: Goodyear |