Generation Next: Rubia Optima - новітні моторні оливи для комерційного транспорту, вантажівок та автобусів
Розвиток міжнародних стандартів
Сьогодні обмеження на викиди парникових газів дедалі посилюються регуляторами і міжнародні виробники розробляють більш екологічні та чисті двигуни, постійно покращуючи і характеристики економії пального.
TotalEnergies пропонує своїм клієнтам новітні та технічно-прогресивні мастильні матеріали, які можуть допомогти отримати найкращі показники продуктивності від таких нових двигунів.
API CK-4
В галузі вантажного та комерційного транспорту важливим є асортимент моторних олив Rubia Optima, який відповідає вимогам найновішого міжнародного стандарту API CK-4.
Впровадження цієї нової категорії стандарту API для моторних олив є найбільш суттєвою подією, що змінює правила гри у світі специфікацій моторних олив. Моторні оливи рівня API CK-4 пропонують кращі характеристики у порівнянні з наявними оливами рівня API CJ-4.
Саме з метою відповідності останнім вимогам виробників та міжнародним стандартам, а також покращення захисту двигунів науково-дослідний підрозділ TotalEnergies розробив лінійку Rubia Optima, яка додатково дозволяє зменшити витрати на обслуговування та експлуатацію для наших клієнтів.
ACEA 8 та ACEA 11
Окрім нових рівнів API в міжнародних стандартах також представлені нові послідовності ACEA E8 та ACEA E11.
Старі категорії, як наприклад ACEA E6 і E9, все ще будуть дозволені до 1 травня 2024 року.
Після цього терміну ACEA E8 остаточно замінить ACEA E6, а ACEA E11 замінить ACEA E9.
Існуючі категорії ACEA E4 тa E7 пролонгуються.
СПЕЦИФІКАЦІЇ ACEA
![© TotalEnergies Графік розвитку рівнів специфікацій ACEA](https://totalenergies.ua/sites/g/files/wompnd1776/f/styles/large/public/atoms/image/specyfikaciyi_acea.jpeg?itok=Yc-geUa0)
До відома всі нові рецепту TotalEnergies за попередньою інформацією будуть відповідати вимогам ACEA E8 тa E11 починаючи вже з 1 травня 2023 року.
Перехід від Rubia TIR до Rubia Optima
TotalEnergies постійно забезпечує наявність в своєму асортименті саме тієї продукції, що відповідатиме останнім послідовностям, щоб надавати своїм клієнтам продукти преміум-класу та індивідуальні рішення.
Ґрунтуючись на цьому принципі, відбувається логічний перехід у застосуванні одразу декількох продуктів з добре відомої багатьом лінійки Rubia TIR на Rubia Optima:
- Rubia TIR 7900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 1100
- Rubia TIR 8900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3100
- Rubia TIR 9900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3500
Rubia Optima 1100
В лінійці Rubia Optima 1100 представлено два продукти:
- Rubia Optima 1100 15W-40, що замінює Rubia TIR 7900 15W-40
- Rubia Optima 1100 FE 10W-30, що замінює Rubia TIR 7900 FE 10W-30
![]() |
![]() |
Моторні оливи Rubia Optima 1100 15W-40 та 1100 FE 10W-30 особливо підходять для парків Renault Trucks, Volvo тa DAF. Вони також можуть використовуватися в двигунах IVECO, окрім версій BUS і BOM (автомобілі для збору відходів), з періодичністю заміни оливи, яка відповідає специфікаціям ACEA E7 або E9.
Продукти Rubia Optima 1100 – це модернізована альтернатива оливам лінійки Rubia TIR 7900 та 7400.
Специфікація |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30 |
Rubia Optima 1100 15W-40 |
Rubia TIR 7900 FE 10W-30 |
---|---|---|---|
API |
CK-4 / CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 |
CK-4 / CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 |
CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 /SN |
ACEA |
E9, E7 |
E9, E7 |
E9, E7-04 |
Mercedes-Benz |
MB 228.31 |
MB 228.31 |
MB 228.31 |
Renault Trucks |
RLD-4 |
RLD-4 |
RLD-3 |
Volvo |
VDS-4.5 |
VDS-4.5 |
VDS-4 |
Mack |
EO-S 4.5 |
EO-S 4.5 |
EO-O Premium Plus |
DAF |
DAF* |
DAF* |
DAF* |
MAN |
- |
- |
M 3575 |
Cummins |
CES 20086 |
CES 20086 |
CES 20081 |
Detroit Diesel |
93K222 |
93K222 |
93K218 |
IVECO |
IVECO* |
IVECO* |
- |
*Відповідає вимогам
Rubia Optima 3100
В лінійці Rubia Optima 3100 представлено два продукти:
- Rubia Optima 3100 FE 10W-30 замінює Rubia TIR 8900 FE 10W-30
- Rubia Optima 3100 10W-40 замінює Rubia TIR 8900 10W-40
![]() |
![]() |
Лінійка Rubia Optima 3100 має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4, ACEA E8 та E11 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 особливо підходить для останніх двигунів Євро VI. Такі двигуни встановлюються на більшості міжнародних вантажівок та автобусів, таких як Mercedes-Benz, Mack, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford, та ін.
Новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних OEM-виробниками відповідно до їх рекомендації з технічного обслуговування.
Специфікація |
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 |
Rubia TIR 8900 FE 10W-30 |
---|---|---|
API |
CK-4 / CJ-4 / CI-4+ / CI-4 / CH-4 |
CJ-4 / CI-4+ / CI-4 / CH-4 / SN |
ACEA |
E4, E6, E8, E7, E9, E11 |
E4, E6, E7, E9 |
Mercedes-Benz |
MB-Approval 228.51 / 228.52 |
MB-Approval 228.51 |
Renault Trucks |
RLD-3 |
RLD-3 |
Volvo |
VDS-4.5 |
VDS 4 |
Mack |
EO-S 4.5 |
EO-O Premium Plus |
DAF |
DAF* |
DAF* |
MAN |
- |
M 3477/M 3271-1* |
Cummins |
CES 20086 |
CES 20081* |
Detroit Diesel |
DFS 93K222* |
- |
IVECO |
IVECO** |
IVECO** |
*Відповідає вимогам **Підходить для
Специфікація |
Rubia Optima 3100 10W-40 |
Rubia TIR 8900 10W-40 |
---|---|---|
API |
CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN |
CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN |
ACEA |
E4, E6, E7, E8, E9, E11 |
E4, E6, E7, E9 |
Mercedes-Benz |
MB-Approval 228.51 / 228.52 |
MB-Approval 228.51 |
Renault Trucks |
RLD-3 |
RLD-3 |
Volvo |
VDS-4.5 |
VDS 4 |
Mack |
EO-S 4.5 |
EO-O Premium Plus |
DAF |
DAF* |
DAF* |
MAN |
- |
M 3477/M 3271-1* |
Cummins |
CES 20086 |
CES 20081* |
Detroit Diesel |
DFS 93K222* |
- |
IVECO |
FPT CATEGORY TLS CK-4 / TLS E9** |
FPT CATEGORY TLS E9** |
*Відповідає вимогам **Підходить для
Rubia Optima 3500
В лінійці Rubia Optima 3500 представлено два продукти:
- Rubia Optima 3500 FE 5W-30 замінює Rubia TIR 9900 FE 5W-30
- Rubia Optima 3500 10W-40 замінює Rubia TIR 9900 10W-40
![]() |
![]() |
Лінійка Rubia Optima 3500 FE має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4 та ACEA E6, E9 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 також відмінно підходить для останніх двигунів Євро VI, що встановлюють на Mercedes-Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford та ін.
Як і Rubia Optima 3100 FE 10W-30 цей новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних OEM-виробниками відповідно до їх рекомендацій з технічного обслуговування.
Специфікація |
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 |
Rubia TIR 9900 FE 5W-30 |
---|---|---|
API |
CK-4 / CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 |
CJ-4 / CI-4 plus / CI-4 / CH-4 / SN |
ACEA |
ACEA E4, E6, E7, E9 |
ACEA E4, E6, E7, E9 |
Mercedes-Benz |
MB-Approval 228.51 / 228.52 |
MB-Approval 228.51 |
Renault Trucks |
RLD-3 |
RLD-3 |
Volvo |
VDS-4.5 |
VDS-4 |
Mack |
EO-S 4.5 |
EO-O Premium Plus |
DAF |
DAF* |
DAF* |
MAN |
M 3677 |
M 3677 |
Cummins |
CES 20086 |
CES 20081* |
Ford |
WSS-M2C-213-A1* |
WSS-M2C-213-A1* |
IVECO |
CATEGORY TLS E6* |
FPT CATEGORY TLS E6* |
*Відповідає вимогам **Підходить для
Специфікація |
Rubia Optima 3500 10W-40 |
Rubia TIR 9900 10W-40 |
---|---|---|
API |
CK-4 / CJ-4 / CI-4 / CH-4 |
CJ-4 / CI-4 / CH-4 |
ACEA |
ACEA E4, E6, E7, E9 |
ACEA E4, E6, E7, E9 |
Mercedes-Benz |
MB-Approval 228.51 / 228.52 |
MB-Approval 228.51 |
Renault Trucks |
RLD-3 |
RLD-3 |
Volvo |
VDS-4.5 |
VDS-4 |
Mack |
EO-S 4.5 |
EO-O Premium Plus |
DAF |
DAF* |
DAF* |
MAN |
M 3477* / M 3271-1* / M 3775 |
M 3575*/ M 3477* / M 3271-1* |
Cummins |
CES 20086 |
CES 20081 |
IVECO |
FPT CATEGORY TLS CK 4** / FPT CATEGORY TLS NG 2** |
FPT CATEGORY TLS E9* |
*Відповідає вимогам **Підходить для
Економія пального та HTHS
Для олив з в'язкістю xW-30 досягається економія палива порівняно з аналогічним продуктом в'язкістю хW-40. Проте необхідно звіритися з інструкцією чи керівництвом з експлуатації чи допускається така заміна виробником.
Важливим тут є показник в’язкості HTHS (високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву), що визначає опір оливи текучості в умовах швидкого зсуву та при високій температурі. Цей показник в’язкості запроваджено для можливості забезпечення безперебійної роботи навантажених підшипників. Така в’язкість є критичною, оскільки не всі двигуни витримують дуже низьку в'язкість оливи.
Клас xW-30 по SAE, охоплює широкий діапазон в'язкості HTHS, від 2.9 cP дo 3.5 cP.
Наразі існує дві окремі категорії в’язкості HTHS: класична в’язкість HTHS (> 3,5 cP) і нижча в’язкість HTHS від 2,9 до 3,2 cP включно.
Оливи API CK-4 мають класичну в'язкість HTHS, призначену для старих і нових автомобілів.
![© TotalEnergies Графік показника в’язкості HTHS (високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву)](https://totalenergies.ua/sites/g/files/wompnd1776/f/atoms/image/hths_viscosity_29-35_sae_klas_xw-30_xw-40.png)