Розвиток міжнародних стандартів
Сьогодні обмеження на викиди парникових газів дедалі посилюються регуляторами і міжнародні виробники розробляють більш екологічні та чисті двигуни, постійно покращуючи і характеристики економії пального.
TotalEnergies пропонує своїм клієнтам новітні та технічно-прогресивні мастильні матеріали, які можуть допомогти отримати найкращі показники продуктивності від таких нових двигунів.
API CK-4
В галузі вантажного та комерційного транспорту важливим є асортимент моторних олив Rubia Optima, який відповідає вимогам найновішого міжнародного стандарту API CK-4.
Впровадження цієї нової категорії стандарту API для моторних олив є найбільш суттєвою подією, що змінює правила гри у світі специфікацій моторних олив. Моторні оливи рівня API CK-4 пропонують кращі характеристики у порівнянні з наявними оливами рівня API CJ-4.
Саме з метою відповідності останнім вимогам виробників та міжнародним стандартам, а також покращення захисту двигунів науково-дослідний підрозділ TotalEnergies розробив лінійку Rubia Optima, яка додатково дозволяє зменшити витрати на обслуговування та експлуатацію для наших клієнтів.
ACEA 8 та ACEA 11
Окрім нових рівнів API в міжнародних стандартах також представлені нові послідовності ACEA E8 та ACEA E11.
Старі категорії, як наприклад ACEA E6 і E9, все ще будуть дозволені до 1 травня 2024 року.
Після цього терміну ACEA E8 остаточно замінить ACEA E6, а ACEA E11 замінить ACEA E9.
Існуючі категорії ACEA E4 тa E7 пролонгуються.
СПЕЦИФІКАЦІЇ ACEA
До відома всі нові рецепту TotalEnergies за попередньою інформацією будуть відповідати вимогам ACEA E8 тa E11 починаючи вже з 1 травня 2023 року.
Перехід від Rubia TIR до Rubia Optima
TotalEnergies постійно забезпечує наявність в своєму асортименті саме тієї продукції, що відповідатиме останнім послідовностям, щоб надавати своїм клієнтам продукти преміум-класу та індивідуальні рішення.
Ґрунтуючись на цьому принципі, відбувається логічний перехід у застосуванні одразу декількох продуктів з добре відомої багатьом лінійки Rubia TIR на Rubia Optima:
- Rubia TIR 7900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 1100
- Rubia TIR 8900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3100
- Rubia TIR 9900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3500
Rubia Optima 1100
В лінійці Rubia Optima 1100 представлено два продукти:
- Rubia Optima 1100 15W-40, що замінює Rubia TIR 7900 15W-40
- Rubia Optima 1100 FE 10W-30, що замінює Rubia TIR 7900 FE 10W-30
Моторні оливи Rubia Optima 1100 15W-40 та 1100 FE 10W-30 особливо підходять для парків Renault Trucks, Volvo тa DAF. Вони також можуть використовуватися в двигунах IVECO, окрім версій BUS і BOM (автомобілі для збору відходів), з періодичністю заміни оливи, яка відповідає специфікаціям ACEA E7 або E9.
Продукти Rubia Optima 1100 – це модернізована альтернатива оливам лінійки Rubia TIR 7900 та 7400.
Rubia Optima 3100
В лінійці Rubia Optima 3100 представлено два продукти:
- Rubia Optima 3100 FE 10W-30 замінює Rubia TIR 8900 FE 10W-30
- Rubia Optima 3100 10W-40 замінює Rubia TIR 8900 10W-40
Лінійка Rubia Optima 3100 має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4, ACEA E8 та E11 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 особливо підходить для останніх двигунів Євро VI. Такі двигуни встановлюються на більшості міжнародних вантажівок та автобусів, таких як Mercedes-Benz, Mack, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford, та ін.
Новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних OEM-виробниками відповідно до їх рекомендації з технічного обслуговування.
Rubia Optima 3500
В лінійці Rubia Optima 3500 представлено два продукти:
- Rubia Optima 3500 FE 5W-30 замінює Rubia TIR 9900 FE 5W-30
- Rubia Optima 3500 10W-40 замінює Rubia TIR 9900 10W-40
Лінійка Rubia Optima 3500 FE має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4 та ACEA E6, E9 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 також відмінно підходить для останніх двигунів Євро VI, що встановлюють на Mercedes-Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford та ін.
Як і Rubia Optima 3100 FE 10W-30 цей новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних OEM-виробниками відповідно до їх рекомендацій з технічного обслуговування.
Економія пального та HTHS
Для олив з в'язкістю xW-30 досягається економія палива порівняно з аналогічним продуктом в'язкістю хW-40. Проте необхідно звіритися з інструкцією чи керівництвом з експлуатації чи допускається така заміна виробником.
Важливим тут є показник в’язкості HTHS (від англ. High Temperature High Shear) - це високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву, що визначає опір оливи текучості в умовах швидкого зсуву та при високій температурі. HTHS вимірюється в міліпаскалях за секунду. Найбільш поширений метод випробовування ASTM D 4683.
Цей показник в’язкості запроваджено для можливості забезпечення безперебійної роботи навантажених підшипників. Така в’язкість є критичною, оскільки не всі двигуни витримують дуже низьку в'язкість оливи.
Клас xW-30 по SAE, охоплює широкий діапазон в'язкості HTHS, від 2.9 cP дo 3.5 cP.
Наразі існує дві окремі категорії в’язкості HTHS: класична в’язкість HTHS (> 3,5 cP) і нижча в’язкість HTHS від 2,9 до 3,2 cP включно.
Оливи API CK-4 мають класичну в'язкість HTHS, призначену для старих і нових автомобілів.