Generation Next: Rubia Optima - новітні моторні оливи для комерційного транспорту, вантажівок та автобусів

Розвиток міжнародних стандартів

Сьогодні обмеження на викиди парникових газів дедалі посилюються регуляторами і міжнародні виробники розробляють більш екологічні та чисті двигуни, постійно покращуючи і характеристики економії пального.

TotalEnergies пропонує своїм клієнтам новітні та технічно-прогресивні мастильні матеріали, які можуть допомогти отримати найкращі показники продуктивності від таких нових двигунів.

API CK-4

В галузі вантажного та комерційного транспорту важливим є асортимент моторних олив Rubia Optima, який відповідає вимогам найновішого міжнародного стандарту API CK-4.

Впровадження цієї нової категорії стандарту API для моторних олив є найбільш суттєвою подією, що змінює правила гри у світі специфікацій моторних олив. Моторні оливи рівня API CK-4 пропонують кращі характеристики у порівнянні з наявними оливами рівня API CJ-4. 

Саме з метою відповідності останнім вимогам виробників та міжнародним стандартам, а також покращення захисту двигунів науково-дослідний підрозділ TotalEnergies розробив лінійку Rubia Optima, яка додатково дозволяє зменшити витрати на обслуговування та експлуатацію для наших клієнтів.

ACEA 8 та ACEA 11

Окрім нових рівнів API в міжнародних стандартах також представлені нові послідовності ACEA E8 та ACEA E11.

Старі категорії, як наприклад ACEA E6 і E9, все ще будуть дозволені до 1 травня 2024 року.

Після цього терміну ACEA E8 остаточно замінить ACEA E6, а ACEA E11 замінить ACEA E9.

Існуючі категорії ACEA E4 тa E7 пролонгуються.

СПЕЦИФІКАЦІЇ ACEA

specyfikaciyi-acea-e

 

До відома всі нові рецептури TotalEnergies за попередньою інформацією будуть відповідати вимогам ACEA E8 тa E11 починаючи вже з 1 травня 2023 року.

Перехід від Rubia TIR до Rubia Optima

TotalEnergies постійно забезпечує наявність в своєму асортименті саме тієї продукції, що відповідатиме останнім послідовностям, щоб надавати своїм клієнтам продукти преміум-класу та індивідуальні рішення.

Ґрунтуючись на цьому принципі, відбувається логічний перехід у застосуванні одразу декількох продуктів з добре відомої багатьом лінійки Rubia TIR на Rubia Optima:

  • Rubia TIR 7900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 1100
  • Rubia TIR 8900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3100
  • Rubia TIR 9900 замінюється новим продуктом Rubia Optima 3500
     

Rubia Optima 1100

В лінійці Rubia Optima 1100 представлено два продукти:

  • Rubia Optima 1100 15W-40, що замінює Rubia TIR 7900 15W-40
  • Rubia Optima 1100 FE 10W-30, що замінює Rubia TIR 7900 FE 10W-30

Моторні оливи Rubia Optima 1100 15W-40 та 1100 FE 10W-30 особливо підходять для парків Renault Trucks, Volvo тa DAF. Вони також можуть використовуватися в двигунах IVECO, окрім версій BUS і BOM (автомобілі для збору відходів), з періодичністю заміни оливи, яка відповідає специфікаціям ACEA E7 або E9.

Продукти Rubia Optima 1100 – це модернізована альтернатива оливам лінійки Rubia TIR 7900 та 7400.

Rubia Optima 3100

В лінійці Rubia Optima 3100 представлено два продукти:

  • Rubia Optima 3100 FE 10W-30 замінює Rubia TIR 8900 FE 10W-30
  • Rubia Optima 3100 10W-40 замінює Rubia TIR 8900 10W-40

Лінійка Rubia Optima 3100 має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4, ACEA E8 та E11 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.

Rubia Optima 3100 FE 10W-30 особливо підходить для останніх двигунів Євро VI. Такі двигуни встановлюються на більшості міжнародних вантажівок та автобусів, таких як Mercedes-Benz, Mack, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford, та ін.

Новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних  OEM-виробниками відповідно до їх рекомендації з технічного обслуговування.

Rubia Optima 3500

В лінійці Rubia Optima 3500 представлено два продукти:

  • Rubia Optima 3500 FE 5W-30 замінює Rubia TIR 9900 FE 5W-30
  • Rubia Optima 3500 10W-40 замінює Rubia TIR 9900 10W-40

Лінійка Rubia Optima 3500 FE має більші можливості для застосування завдяки відповідності специфікаціям АPI CK-4 та ACEA E6, E9 і дозволяє покривати сервісні потреби мультибрендових парків мінімальною кількістю продуктів.

Rubia Optima 3500 FE 5W-30 також відмінно підходить для останніх двигунів Євро VI, що встановлюють на Mercedes-Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford та ін.

Як і Rubia Optima 3100 FE 10W-30 цей новий продукт дозволяє дотримуватися максимальних інтервалів заміни оливи, вказаних OEM-виробниками відповідно до їх рекомендацій з технічного обслуговування.

Економія пального та HTHS

Для олив з в'язкістю xW-30 досягається економія палива порівняно з аналогічним продуктом в'язкістю хW-40. Проте необхідно звіритися з інструкцією чи керівництвом з експлуатації чи допускається така заміна виробником.

Важливим тут є показник в’язкості HTHS (від англ. High Temperature High Shear) - це високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву, що визначає опір оливи текучості в умовах швидкого зсуву та при високій температурі. HTHS вимірюється в міліпаскалях за секунду. Найбільш поширений метод випробовування ASTM D 4683.

Цей показник в’язкості запроваджено для можливості забезпечення безперебійної роботи навантажених підшипників. Така в’язкість є критичною, оскільки не всі двигуни витримують дуже низьку в'язкість оливи.

Клас xW-30 по SAE, охоплює широкий діапазон в'язкості HTHS, від 2.9 cP дo 3.5 cP.

Наразі  існує дві окремі категорії в’язкості HTHS: класична в’язкість HTHS (> 3,5 cP) і нижча в’язкість HTHS від 2,9 до 3,2 cP включно.

Оливи  API CK-4 мають класичну в'язкість HTHS, призначену для старих і нових автомобілів.

Графік показника в’язкості HTHS (високотемпературна в'язкість при високій швидкості зсуву)