Час довіряти вашій моторній оливі
Моторна олива схвалена виробниками вантажних авто
Продукція Rubia протестована та схвалена більше ніж 200 разів найбільшими виробниками комерційного транспорту та вантажних автомобілів (Виробники Оригінального Обладнання (Original Equipment Manufacturers -OEMs-)
Такі схвалення є своєрідними сертифікатами гарантії, що засвідчують, що продукція Rubia на 100% сумісна із технологією відповідних виробників.
Преміальні моторні оливи та індивідуальні рішення для підвищення ефективності роботи
TotalEnergies допомагає збільшити час безвідмовної роботи та знизити витрати на технічне обслуговування завдяки лінійці моторних олив преміум-класу Rubia, що протестовані в реальних умовах під час випробувань автопарків та схвалені виробниками комерційних транспортних засобів, та системі управління парком ANAC*, що заснована на аналізі відпрацьованих олив, із підтримкою власної технічної служби в полі.
TotalEnergies розробляє спеціальні моторні оливи та мастильні матеріали у своєму надсучасному науково-дослідному центрі у Франції. Продукція розробляється у тісній співпраці з виробниками важких транспортних засобів, щоб відповідати їх витонченим і найвибагливішим технічним вимогам
* Для всієї лінійки продукції Rubia.
Rubia піклується про ваш двигун
Дізнатись більшеТри причини, щоб повірити в наші продукти
Rubia піклується про ваш двигун
Довший термін експлуатації двигуна: Захист від механічного зносу
Продукція Rubia розроблена із спеціальними молекулами, що утворюють міцну плівку на металевих поверхнях, зменшуючи механічний знос за умов високого тиску та екстремальних температур, покращуючи довговічність двигуна.
Більш плавна та ефективна робота двигуна: краща чистота двигуна
Прогресивна технологія активних молекул RUBIA запобігають утворенню шкідливих відкладень, тримаючи їх дисперсними. Продукти покращують довговічність двигуна та роблять його роботу більш плавною та ефективною.
Більші інтервали заміни масла: Стійкість до окислення
Синтетичні базові олії з високопродуктивними антиоксидантними присадками підвищують стійкість продуктів Rubia до окислення навіть за екстремальних температур, таким чином збільшуючи інтервали заміни оливи.
Меньші витрати оливи: Кращий захист від зносу та чистота двигуна
Продукція лінійки RUBIA зі спеціальними протизносними присадками мінімізує кількість моторного масла, що надходить у камеру згоряння, і тим самим зменшують витрати моторної оливи.
Економія пального: Відмінний захист навіть при низькій в’язкості
Моторні оливи можуть забезпечити економію пального (Економія пального - FE) завдяки контролю в'язкості та зменшенню тертя. Зниження в'язкості мастильних матеріалів зменшує загальне тертя в двигуні, забезпечуючи економію пального. Лінійка моторних олив Rubia FE схвалена виробниками комерційних транспортних засобів для використання в їх двигунах з метою досягнення заявлених показників паливної економічності.
Довговічність обладнання, зниження витрат на технічне обслуговування: Сумісність із системами доочищення вихлопних газів
Завдяки використанню технології “low-SAPS” (low sulphated ash, phosphorus and sulphur), тобто завдяки низькому вмісту малосульфатної золи, фосфору та сірки, продукція Rubia запобігає засміченню сажових фільтрів (DPF) та захищає дизельні двигуни, обладнані системами доочистки, зменшуючи витрати на технічне обслуговування та захищаючи навколишнє середовище.
Rubia Optima
з технологією Inno-Boost
Готові до наступної ери технології двигунів
Моторні оливи Rubia Optima пропонують чудовий захист двигунів та систем доочистки вихлопних газів при збільшених інтервалах заміни олив, також забезпечуючи кращу чистоту двигунів.
Переваги використання олив Rubia Optima із технологією Inno-Boost
- Збільшення часу безвідмовної роботи та зниження витрат на обслуговування
- Характеристики, що перевершують вимоги специфікацій API CK-4 та FA-4
- Більший термін служби моторного масла
- Відмінна довговічність обладнання
Продукти лінійки Rubia Optima, із застосуванням технології Inno-Boost, включають правильну комбінацію сильних антиоксидантних молекул. Ці активні молекули пригнічують утворення радикалів і зберігають цілі вуглеводневі ланцюги. Як результат, в’язкість моторного масла залишається стабільною, а моторне масло довше зберігає свої властивості.
До 76% краща стійкість до збільшення в'язкості оливи порівняно до галузевих стандартів API CK-4*
* Тест Volvo T13 (Тест KV 40 на збільшення в'язкості протягом 300-360 годин).
Лінійка моторних олив Rubia
Rubia Optima
із технологією Inno-Boost
спеціально створено та схвалено для новітніх технологій двигунів і пропонує відмінну довговічність двигуна при збільшених інтервалах заміни олив.
Специфікація API FA-4:
- Найновіша та найбільш передова специфікація API.
- Виняткові переваги економії пального: асортимент продуктів Rubia Optima зі специфікацією API FA-4 виявляє додаткові властивості економії пального завдяки інноваційній масляній технології TotalEnergies.
Ці вироби мають нижчу в'язкість при високотемпературному зсуві (High Temperature High Shear - HTHS) (між 2,9cP і 3,2cP), ніж класичні продукти із властивостями економії пального (від 3,5cP і вище). Зниження рівня HTHS з 3,5 до 3,0 cP виявляє можливість до економії в середньому додаткових 0,5% пального порівняно із класичними моторними оливами з властивостями економії пального відповідно до даних провідних виробників комерційних транспортних засобів.
- Для нових двигунів з обмеженою зворотною сумісністю. Будь ласка, дотримуйтесь рекомендацій виробника.
Назва продукту | Технологія базових олив |
Екстра економія пального | Low-SAPS | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 |
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА | - | MAN M 3977 | - | ||
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30 |
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА | API FA-4 | Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD‑5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
- | ||
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30 |
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА | API FA-4 | MB-Approval 228.61 | Cummins CES 20087 | ||
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30 |
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
API FA-4 | Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
Ford WSS-M2C214-B1 |
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Екстра економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
- |
Схвалення виробників |
---|
MAN M 3977 |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Екстра економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
API FA-4 |
Схвалення виробників |
---|
Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD-5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Екстра економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
API FA-4 |
Схвалення виробників |
---|
MB-Approval 228.61 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20087 |
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30
Технологія базових олив |
---|
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
Екстра економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
API FA-4 |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
Відповідає вимогам |
---|
Ford WSS-M2C214-B1 |
Специфікація API CK-4:
- Найновіша специфікація API, що перевершує API CJ-4.
- Може використовуватися як заміна вашої поточної моторної оливи.
Назва продукту | Технологія базових олив |
Економія пального | Low-SAPS | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 1300 15W-40 |
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
- | - | API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C 171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30 |
КЛАСИЧНА | ACEA E7, E9 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
||
Rubia Optima 1100 FE 15W-40 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG)) |
КЛАСИЧНА | - | ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1300 15W-40
Технологія базових олив |
---|
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
- |
Міжнародні специфікації |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG))
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Tir
з технологією Pro-Efficient
Захист схвалений професіоналами для досягнення максимальної ефективності
Моторні оливи Rubia TIR схвалені виробниками комерційних транспортних засобів для переважної більшості існуючого парку вантажівок, з дуже широким покриттям від найвибагливіших двигунів EURO VI до класичних двигунів EURO III. Технологія Pro-Efficient, розроблена науково-дослідним відділом групи TotalEnergies, захищає та покращує ефективність роботи професійних двигунів, забезпечуючи меншений механічний знос та збільшені інтервали заміни оливи. Це означає більший ресурс двигуна, менше поломок та зменшення витрат на обслуговування. Іншими словами, підвищення ефективності та прибутковості для вашого бізнесу.
Переваги використання моторних олив Rubia із технологією Pro-Efficient
- Збільшення часу безвідмовної роботи та зниження витрат на обслуговування
- Видатний захист від механічного зносу
- Більший термін служби двигуна
- Менше споживання оливи
Моторні оливи Rubia Tir завдяки своїй технології Pro-Efficient утворюють міцний захисний шар на металевих поверхнях, запобігаючи прямому контакту між рухомими частинами двигуна, тим самим мінімізуючи механічний знос. Технологія Pro-Efficient завдяки правильній комбінації надмірно стійких молекул проти зносу та модифікаторів в’язкості допомагає підтримувати масляну плівку цілою навіть у екстремальних умовах; що призводить до поліпшення довговічності двигуна.
До 81% менше механічного зносу порівняно до галузевих стандартів ACEA E4*
* Тест OM 646LA (на зношування кулачкового механізму)
Лінійка моторних олив Rubia
Rubia Tir
із технологією Pro-Efficient
було розроблено у тісному співробітництві з професіоналами. Ці моторні оливи підвищують ефективність та прибутковість вашого бізнесу, забезпечуючи відмінний рівень захисту двигуна для більшості існуючих парків вантажівок з двигунами рівня від Євро VI до Євро III.
Rubia Tir
Назва продукту | Технологія базових олив | Low-SAPS | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Tir 9900 10W-40 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG)) |
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА | ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Cummins CES 20081, Detroit Diesel 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
DAF, MAN M 3575/M 3477 M3271-1, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 8900 10W-40 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG)) |
SYNTHETIC TECHNOLOGY | ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI- 4/CH-4 |
Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/M 3271-1, DAF, Iveco TLS E9 |
Rubia Tir 9900 10W-40 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG))
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E6, E4, E9, E7 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20081, Detroit Diesel Power Guard 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Scania Low Ash, Volvo VDS-4 |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, IVECO TLS E9, MAN M 3575/M 3477/M 3271-1 |
Rubia Tir 8900 10W-40 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG))
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI- 4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E9, MAN M 3477/M 3271-1 |
Моторні оливи Rubia Tir стандартного рівня
Назва продукту | Технологія базових олив | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|
Rubia Tir 8800 10W-40 |
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
ACEA E4, E7 API CI-4 |
Mack EO-N, MAN M 3277, MB-Approval 228.5, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3 |
Cummins CES 20078 |
Rubia Tir 8600 10W-40 |
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
ACEA E4, E7 API CF |
Mack EO-N, MAN M 3277, MB-Approval 228.5, Renault Trucks RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS-3, VOITH Class A, ZF TE-ML 23A |
DAF, Renault Trucks RXD |
Rubia Tir 7800 15W-40 |
КЛАСИЧНА | API CI-4 plus/CI-4/CH-4/SL | Mack EO-N, MB-Approval 228.3, Volvo VDS-3, Renault Trucks RLD-2 |
Cummins CES 20078, Caterpillar ECF-2, Detroit Diesel 93K214, MAN M3275 |
Rubia Tir 7400 10W-40 |
КЛАСИЧНА | ACEA E7 A3/B3 A3/B4 API CI-4/ CH-4/SJ |
Mack EO-N, MB-Approval 228.3, Kamaz, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3 |
MAN M3275, MB 229.1, Cummins CES 20078 |
Rubia Tir 7400 15W-40 |
КЛАСИЧНА | ACEA E7 API CI-4/CH-4/SL |
Cummins CES 20078, Mack EO-N, MB-Approval 228.3, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3 |
MAN M3275, Caterpillar ECF-1a, Iveco T2 E7, DAF, Scania, Isuzu |
Rubia Tir 8800 10W-40
Технологія базових олив |
---|
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E4 API CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MAN M 3277, MB- Approval 228.5, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20078 |
Rubia Tir 8600 10W-40
Технологія базових олив |
---|
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E4, E7 API CF |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MAN M 3277, MB- Approval 228.5, Renault Trucks RXD/RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS-3, VOITH Class A |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, IVECO |
Rubia Tir 7800 15W-40
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Міжнародні специфікації |
---|
API CI-4 plus/CI-4/ CH-4/SL |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MB-Approval 228.3, Volvo VDS-3 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20078, Caterpillar ECF-2, Detroit Diesel Power Guard 93K214, Tata, Ashok Leyland, Eicher, MAN M3275 |
Rubia Tir 7400 10W-40
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E7 A3/B3 A3/B4 API CI-4/CH-4/SJ |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MB- Approval 228.3/229.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20078, MAN M3275 |
Rubia Tir 7400 10W-40
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA A3/B3, A3/B4, E7 API CI-4/CH-4/SJ |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MB- Approval 228.3/229.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20078, MAN M3275 |
Rubia Tir 7400 15W-40
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E7 API CI-4/CH-4/SL |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20078, Mack EO-N, MB-Approval 228.3, Volvo VDS-3, Renault Trucks RLD-2 |
Відповідає вимогам |
---|
MAN M3275, Caterpillar ECF-1-a, DAF, Isuzu, IVECO T2 E7, Scania |
Rubia Fleet
із технологією Clean-Shield
Ефективність, що перевищує стандарти автомобільної промисловості
Лінійка Rubia FLEET призначена для вантажівок з великим пробігом, що працюють у дуже складних дорожніх та паливних умовах. Продукція Rubia FLEET перевищує стандарти експлуатаційних характеристик, визначених Американським інститутом нафти (API) та Європейською асоціацією автовиробників (ACEA), і відповідають вимогам основних виробників вантажних та комерційних транспортних засобів. Завдяки своїй технології Clean-Shield, Rubia FLEET підтримує чистоту двигунів навіть у присутності палива з високим вмістом сірки, забезпечуючи захист двигуна від механічного зносу і забезпечуючи більш плану роботу двигунів протягом тривалого часу.
Переваги використання Rubia із технологією Clean-Shield
- Зберігає деталі двигуна в чистоті
- Перевищує рівень специфікацій API та ACEA
- Менше споживання оливи
- Більший термін служби двигуна
Лінійка Rubia FLEET, що має високий рівень молекул активних миючих присадок, дозволяє нейтралізувати прояви окислення та захистити двигун від корозії. Технологія Clean Shield із високим Загальним Лужним Числом (TBN) спеціально розроблена для підтримки чистоти деталей двигуна та забезпечення захисту від корозії та зносу, забезпечуючи більш плавну роботу та довший термін служби двигуна.
До 67% менше відкладень порівняно до галузевих стандартів API CH-4.*
* Тест Cat 1K (Top groove fill)
Лінійка моторних олив Rubia
Rubia Fleet
із технологією Clean-Shield
створено для вантажівок з великим пробігом, що працюють у дуже складних умовах, підтримує чистоту двигуна навіть у присутності палива з високим вмістом сірки
Назва продукту | Міжнародні специфікації | Відповідає вимогам |
---|---|---|
Rubia Fleet HD 500 15W-40, 20W-50, 10W-30 |
API CH-4/SJ | Mack EOM, MAN M3275, MB 228.1, Renault Trucks RD/RD-2, Volvo VDS-2 |
Rubia Fleet HD 400 15W-40, 20W-50 |
API CG-4/SH | Mack EO-L, MAN 271, MB 228.1, Volvo VDS |
Rubia Fleet HD 300 15W-40, 20W-50, 10W-30 |
API CF-4/SG | MAN 271, MB 228.1, Volvo VDS |
Rubia Fleet HD 200 15W-40, 20W-50, 20W-40 |
API CF/SF | - |
Rubia Fleet HD 200 SAE 10W/30/40/50 |
API CF/SF | - |
Rubia Fleet HD 500 15W-40, 20W-50, 10W-30
Міжнародні специфікації |
---|
API CH-4/SJ |
Відповідає вимогам |
---|
Mack EO-M, MAN M 3275, MB- Approval 228.1, Renault Trucks RD/RD-2, Volvo VDS-2 |
Rubia Fleet HD 400 15W-40, 20W-50
Міжнародні специфікації |
---|
API CG-4/SH |
Відповідає вимогам |
---|
Mack EO-L, MAN 271, MB- Approval 228.1, Volvo VDS |
Rubia Fleet HD 300 15W-40, 20W-50, 10W-30
Міжнародні специфікації |
---|
API CF-4/SG |
Відповідає вимогам |
---|
MAN 271, MB-Approval 228.1, Volvo VDS |
Rubia Fleet HD 200 15W-40, 20W-50, 20W-40
Міжнародні специфікації |
---|
API CF/SF |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia Fleet HD 200 SAE 10W/30/40/50
Міжнародні специфікації |
---|
API CF/SF |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia
Fuel Economy
Моторні оливи Rubia з технологією Fuel Economy (економії пального) спеціально розроблена, щоб максимізувати властивості економії палива без погіршення рівня захисту двигуна.
Чому варто обрати моторну оливу Rubia Tir Fuel Economy?
Більше 20 років досвіду у розробці паливо-зберігаючих технологій моторних олив
TotalEnergies розробляє FE* продукцію з 1990-х років. Сьогодні третина всіх моторних олив TotalEnergies, що продаються по всьому світі, розроблена з використанням технології FE (Fuel Economy - Економія пального)
Партнерство з OEM (Виробниками Оригінального Обладнання) у сфері економії пального
Лінійка Rubia Tir FE розроблена у тісній співпраці з ключовими виробниками. Тому наш асортимент повністю затверджений для використання в їх двигунах для досягнення цілей економії палива, зазначених виробниками.
Мастильні матеріали з характеристиками покращення економії пального для щоденного використання
Широкий асортимент рішень лінійки FE підходить для будь-якого застосування, включаючи двигуни, редуктори та осі.
Випробувано на справжніх дорогах та сертифіковано на економію палива
Мастильні матеріали TotalEnergies FE випробовуються на справжніх парках комерційного транспорту, що працюють в реальних умовах, та сертифіковані незалежними випробувальними організаціями, такими як TÜV Rheinland, UTAC та Millbrook.
Моторні оливи Rubia FE
Назва продукту | Технологія базових олив | Економія пального | Low-SAPS | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Tir 9900 FE 5W-30 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG)) |
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА | ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3677, MB- Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
Cummins CES 20081, DAF, Iveco TLS E6, Ford WSS- M2C213-A1, MAN M 3477 M3271-1 |
||
Rubia Tir 9200 FE 5W-30 |
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА | ACEA E4, E7 | Mack EO-N, MAN M 3277, MB- Approval 228.5, Renault Trucks RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS- 3, Voith Class A, Isuzu Recommended Lubricant (2020) |
Cummins CES 20076/77, DAF, Iveco TFE |
||
Rubia Tir 8900 FE 10W-30 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG)) |
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Cummins CES 20081, MAN M 3477 M 3271-1, DAF, Iveco |
||
Rubia Tir 7400 FE 10W-30 |
КЛАСИЧНА | ACEA E7 API CI-4/CH-4 |
MB-Approval 228.3, Cummins CES 20078, Volvo VDS-3, Renault Trucks RLD-2, Mack EO-N |
MAN M 3275, Detroit Diesel DFS 93K215 |
Rubia Tir 9900 FE 5W-30 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG))
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E6, E9, E4, E7 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3677/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Scania LDF-4, Volvo VDS-4 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20076/77, DAF, IVECO TFE |
Rubia Tir 9200 FE 5W-30
Технологія базових олив |
---|
ПОВНІСТЮ СИНТЕТИЧНА |
Економія пального |
---|
LOW SPAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E4, E7 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MAN M 3277, MB-Approval 228.5, Renault Trucks RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS- 3, VOITH Class A, Isuzu Recommended Lubricant (2020) |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20076/77, DAF, IVECO TFE |
Rubia Tir 8900 FE 10W- 30 (підходить для двигунів на зжатому (CNG) та зрідженому природному газі (LNG))
Технологія базових олив |
---|
СИНТЕТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ |
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO |
Rubia Tir 7400 FE 10W-30
Технологія базових олив |
---|
КЛАСИЧНА |
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E7 API CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-N, MB-Approval 228.3, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, Cummins CES 20078 |
Відповідає вимогам |
---|
MAN M 3275, Detroit Diesel 93K215, DAF, IVECO |
Надійний партнер для ваших вантажівок на газу.
Технологія моторної оливи розроблена спеціально для двигунів на газу
Відповідно до своєї стратегії розвитку в секторі пального для транспортних засобів на природному газі, TotalEnergies розробив цілий ряд моторних олив, що задовольняють особливі вимоги двигунів на природному газі: стиснений природний газ (CNG - Compressed Natural Gas) та скраплений природний газ (LNG - Liquefied Natural Gas).
Rubia Gas - це лінійка моторних олив, спеціально розроблена для двигунів на природному газі, що широко використовуються на міському транспорті, особливо в автобусах, автомобілях доставки та сміттєвозах.
Rubia для газових двигунів
Найбільш істотною відмінністю двигунів на природному газі є більш високі температури в камері згоряння двигуна порівняно з дизельними двигунами. Ці більш високі температури спричиняють швидше окислення моторного масла, погіршуючи його захисні властивості.
Для того, щоб подолати цю проблему, додатково протистояти окисленню та краще захищати двигун, лінійка Rubia GAS має чудову термостійкість, стійкість до окислення та нітроксидації. Оптимізований вміст золи забезпечує продуктивність, необхідну для застосувань у новітніх двигунах на природному газі, уникаючи забруднення свічок та утворення відкладень у камері згоряння.
Моторні масла TotalEnergies для газових двигунів відповідають ексклюзивним допускам Cummins, а також іншим подвійним специфікаціям як для дизельних, так і для газових двигунів.
Крім лінійки моторних олив Rubia GAS, лінійка моторних олив Rubia включає повний спектр продуктів, схвалених основними виробниками вантажних і комерційних транспортних засобів (Volvo, Scania, DAF, MAN і IVECO) для їх двигунів, що працюють на природному газі.
Rubia Gas
технологія Anti-Nitration
Нітрування або нітроокислення - це процес розкладання, що виникає в результаті реакції оливи із газоподібними NOx, що утворюються при згорянні. Контроль нітрування є ключовою проблемою для моторних масел, які працюють на природному газі, особливо для стехіометричних двигунів, і зустрічається набагато частіше, ніж в дизельних двигунах.
Rubia Gas з технологією Anti-Nitration використовує комбінацію високоякісних базових масел та антиоксидантів для зменшення проблем окислення азоту в двигунах на скрапленому та стиснутому природньому газі. Крім того, високоефективні миючі присадки Rubia Gas допомагають підтримувати чистоту свічок запалення та забезпечують довговічність двигуна.
Назва продукту | Економія пального | Low-SAPS | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Gas 9M 15W-40 |
- | API CK-4/SN | Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD‑3, Mack EO-S 4.5 |
- | |
Rubia Gas 9M FE 10W-30 |
API CK-4/SN | Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD‑3, Mack EO-S 4.5 |
- | ||
Rubia Gas 7M 15W-40 |
- | - | - | Cummins CES 20085 | |
Rubia Gas 5M 15W-40 |
- | - | Cummins CES 20074 | - | |
Rubia Gas 5M 20W-50 |
- | - | - | Cummins CES 20074 |
Rubia GAS 9M 15W-40
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
API CK-4/SN |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD-3, Mack EO-S 4.5 |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia GAS 9M FE 10W-30
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
API CK-4/SN |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD-3, Mack EO-S 4.5 |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia GAS 7M 15W-40
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
- |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20085 |
Відповідає вимогам |
---|
- |
Rubia GAS 5M 15W-40
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
- |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20074 |
Відповідає вимогам |
---|
ISUZU |
Rubia GAS 5M 20W-50
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
- |
Схвалення виробників |
---|
- |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20074 |
Назва продукту | Економія пального | Low-SAPS | Міжнародні специфікації | Схвалення виробників | Відповідає вимогам |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Tir 9900 10W-40 |
- | ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Cummins CES 20081, Detroit Diesel 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
DAF, MAN M 3575/M,3477 M 3271-1, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 9900 FE 5W-30 |
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3677, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
Cummins CES 20081, DAF, Iveco TLS E6, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M3477/M 3271-1 |
||
Rubia Tir 8900 10W-40 |
- | ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/ M 3271-1, DAF, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 8900 FE 10W-30 |
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/M 3271-1, DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E7, E9
API CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, IVECO |
Rubia Tir 9900 10W-40
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Cummins CES 20081, Detroit Diesel Power Guard 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
Відповідає вимогам |
---|
DAF, MAN M 3575/M 3477/M 3271-1, IVECO TLS E9 |
Rubia Tir 9900 FE 5W-30
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3677/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E6 |
Rubia Tir 8900 10W-40
Економія пального |
---|
- |
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E9, MAN M 3477/M 3271-1 |
Rubia Tir 8900 FE 10W-30
Економія пального |
---|
Low-SAPS |
---|
Міжнародні специфікації |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Схвалення виробників |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Відповідає вимогам |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO |