Компанія «Toтал Україна» приєдналася до ініціативи безпеки на дорозі
Українське представництво бренду Total приєдналося до соціальної освітньої кампанії «Стривай!». Її ініціатором стала Національна програма щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge, головна мета якої є убезпечити та застерегти учасників дорожнього руху.
Кампанія «Стривай!» — це п'ять анімаційних роликів, озвучених фронтменом групи DZIDZIO Михайлом Хомою. Вони розповідають про основні причин загибелі людей на дорогах.
Серед факторів ризику аварій, яким присвячені відеоролики кампанії «Стривай!» — це, безумовно, перевищення швидкості, ігнорування ременів безпеки, водіння в нетверезому стані, невикористання шоломів мотоциклістами і спеціальних крісел для дітей. «80% мотоциклістів гинуть від травми голови. Кожна людина, яка їде на двоколісному транспортному засобі та не одягає шолом, наражає себе на велику небезпеку», - зазначає Ольга Дробишева, голова ГО «TrafficChallenge».
Як зазначає Наталія Твердовська, менеджер з маркетингу і комунікацій компанії «Тотал Україна»: «Кожні три хвилини відбувається ДТП. Це страшна статистика. Україна на першому місці за кількістю смертей в ДТП у всій Європі. Саме тому ми приєдналися до проекту "Стривай!". Безпека для нашої компанії — це не тільки корпоративна відповідальність, а й ДНК нашого бренду».
Продукція брендів Total і Elf, моторні мастила та інші мастильні матеріали також безпосередньо пов'язані з безпекою дорожнього руху. Правильне функціонування систем автомобіля, зменшення ступеня зносу двигуна, зниження ризику виникнення несправностей безпосередньо впливають на кількість дорожньо-транспортних пригод. Саме тому «Total Україна» особливу увагу приділяє якості своєї продукції, впроваджуючи в процес виробництва інновації та результати передових досліджень.
Визначним є те, що ініціатива «Стривай!» запускається на підтримку безкоштовної освітньої платформи FRoSH (First Road Safety HUB - першого тренінгового онлайн-центру з безпеки дорожнього руху). Його мета — інформувати всіх учасників дорожнього руху про правила безпеки. Спонсорами ініціативи стали, зокрема, компанія Total Україна та Уряд Канади в рамках проекту PTAP.