«Тотал Україна» — лідер ринку автомобільних олив України-2016
27 січня відбувся прес-сніданок «Тотал Україна» з представниками мас-медіа, в ході якого нова глава представництва Любов Пелліззарі поділилася результатами роботи компанії в 2016 році та планами на 2017 рік. Як розповіла Любов, в 2016 році «Тотал Україна» зберегла лідерство на ринку автомобільних упакованих мастильних матеріалів з часткою ринку 10%. При цьому обсяг продажів у порівнянні з 2015 роком показав 23% зростання.
Як зазначила Наталія Твердовська, керівник напрямку маркетингу і комунікацій «Тотал Україна», в 2016 році компанія провела велику кількість маркетингових активностей, взяла участь в ряді профільних виставок (агарних та індустріальних), що дозволило залучити нових клієнтів і забезпечити додатковий обсяг продажів. Також була проведена велика робота для розвитку продажів в напрямку мото, що дало збільшення продажів мотогами на 65%.
Крім розширення дистриб'юторської мережі, в компанії «ТОТАЛ Україна» активно розвивається напрямок прямих продажів. Як зазначив керівник напрямку прямих продажів Віталій Фадєєв, в 2016 році «Тотал Україна» вдалося підписати ряд контрактів на прямі поставки для офіційних дилерів різних автоімпортерів.
На прес-сніданку також обговорювалися питання, пов'язані з інноваційними розробками компанії Total в сфері мастильних матеріалів. Як розповів Степан Васильєв, технічний експерт компанії «Тотал Україна», в мастильних матеріалах TOTAL QUARTZ використовується інноваційна технологія — Age Resistance (ART), яка дозволяє максимально використовувати ККД двигуна автомобіля, зберігши при цьому продуктивність і довговічність.