Норми мастильних матеріалів
Відповідно до стандартів та вимог промислових організацій, таких як Американський нафтовий інститут (API), Європейська асоціація автовиробників (ACEA), Японська організація автомобільних стандартів (JASO) та Товариство інженерів автомобільної промисловості (SAE), встановлюються конкретні норми для управління характеристиками і продуктивністю мастильних матеріалів. Кожна норма визначає технічні вимоги, фізичні властивості (наприклад, в'язкість), результати випробувань двигуна та інші критерії для розробки мастильних матеріалів і олив. Наші мастильні матеріали відповідають всім основним чинними нормам, стандартам та класифікаціям.
SAE:
SAE створили класифікацію мастильних матеріалів для характеристики в'язкості при високих і низьких температурах. Класи складаються з двох чисел, між якими стоїть буква W (для зимового класу), наступним чином: xxW-yy.
- Перше число (хх) вказує на в'язкість оливи при низьких температурах (олива повинна залишатися рідкою при холодних температурах, щоб залишатися ефективною).
- Друге число (yy) вказує на в'язкість оливи при високих температурах (вимірюється при 100 ° С).
API:
Стандарт API класифікує оливи відповідно до ряду критеріїв, включаючи властивості (наприклад, миючі, зносостійкі, антикорозійні і т.д.), типи використання і продуктивності. Норми API передбачають, що коли олива призначена для газового двигуна, використовується буква «S», а для дизельного двигуна - буква «С». Чим раніше знаходиться друга буква по порядку в алфавіті, тим вища якість оливи. Наприклад, для газового двигуна, серед позначень «API SE», «API SF» або «API SH», оливою найвищої якості є «API SH».
ACEA:
ACEA розробили стандарт, який має форму коду (категорії / класу).
Існує три категорії ACEA:
- Дві для легких транспортних засобів (категорії А або B для газових або дизельних двигунів / і категорія С для газових і дизельних двигунів, що відповідають стандарту Євро 4).
- Одна категорія для промислових дизельних двигунів, більш конкретно призначена для вантажних автомобілів (категорія Е).
JASO:
Ознакою відповідності JASO є етикетка JASO, що присвоюється після аналізу оливи. Коли мастильний матеріал успішно проходить всі тести, Японська організація автомобільних стандартів видає сертифікат і номер акредитації. Цей номер повинен з'явитися на упаковці у вигляді відповідного логотипу.
ISO:
ISO пропонує міжнародний проект специфікації, три категорії ISO- L-EGB, ISO-L-EGC and ISO-L-EGD в порядку зростання вимог.
ILSAC:
Міжнародний комітет зі стандартизації та затвердження мастильних матеріалів (ILSAC) відповідає за створення специфікацій мастильних матеріалів для легкових автомобілів. Специфікація GF-5 вищезазначеного комітету була введена в жовтні 2010 року.
Вона була розроблений для:
- покращення економії і підтримки пального протягом довгого часу.
- забезпечення захисту нових технологій двигунів.
- захисту систем доочищення.
Нова специфікація має більш жорсткі вимоги:
- Підвищена економія пального.
- Захист систем доочищення (особливо на поршнях) і загального зносу.