Інтервал заміни синтетичної оливи
Інтервал заміни синтетичної оливи, в основному, залежить від транспортного засобу. Деякі транспортні засоби мають сильніший вплив на оливи, ніж інші.
Ви можете проїхати використовуючи звичайну оливу 8000 км, а синтетична олива дає змогу проїхати від 12000 до 16000 км. Про те, що оливу слід замінити може підказати її колір: колір карамелі або темної карамелі означають, що олива в нормі, але якщо вона дуже темна, ближче до чорного, її необхідно замінити.
Переваги синтетичних олив/
Синтетичні оливи мають ряд технічних переваг:
- Краща низько- і високотемпературна продуктивність в'язкості при екстремальних значеннях температури обслуговування.
- Кращий індекс в'язкості (VI).
- Краща хімічна та механічна стабільність.
- Зниження втрати через випаровування.
- Стійкість до окислення, теплового руйнування і проблем нафтового залишку.
- Можливість збільшити інтервали заміни оливи: 8000 - 11000 км пробігу між замінами оливи (в порівнянні з 5000 км для звичайної оливи), що є сприятливим для навколишнього середовища завдяки меншій кількості відпрацьованої оливи.
- Покращена економія пального в деяких конфігураціях двигунів.
- Краще змащення під час екстремальних запусків в холодну погоду.
- Можливе збільшення терміну служби двигуна.
- Чудовий захист від «попелу» та інших відкладень в гарячих точках двигуна (зокрема, в турбокомпресорах і нагнітачах) для меншого вигорання оливи і зниження ризику засмічення дренажного отвору.
- Підвищена потужність і крутний момент у зв'язку з меншим початковим опором двигуна.
- Покращена економія пального (FE).
З іншого боку, синтетичні оливи можуть мати також кілька недоліків:
- Вартість в два рази більше в порівнянні з звичайною оливою. Однак синтетична олива має довший період експлуатації, так що фактична вартість збільшується приблизно на 50 - 60 відсотків.
- З огляду на те, що синтетична олива легко тече, не рекомендується застосовувати її в двигунах з високим пробігом і в нових двигунах протягом періоду введення в експлуатацію, тому що вона слизька і обмежує зношення нових парних частин в двигуні.